sâmbătă, 19 iunie 2010

Târziu în noapte (veche, de prin mai '98)

2002-02-22

tu şi eu
într-un talk-show târziu
cu un redactor ageamiu:
tu te dădeai sfânta fecioară,
eu pur şi simplu un tip chefliu.

şi am bârfit un colţ de soare,
ani, rachete nucleare,
am luat în calcul continente,
beneficii din patente,
banii daţi pe ascensor,
bani chiar şi pe-un sfert de măr,
bani pe dame, bani pe vise,
bani pe un purcoi de fise,

- să o sun de la distanţe!

- să-i zic cât l-aş ţine-n braţe!

tu te-ai oprit uşor jenată,
eu, dând vina pe cravată
am fixat tăblia mesei:
"doamne, ce divine fese!"

- să vorbim mai bine de amor!

- ai la scară ascensor?

- se-nţelege,
am şi-un măr în geantă,
la nevoie pot să fiu şi tandră
iar după sex fumez mereu...
şi-atunci credeam că-mi vine rău,
de am sărit nebun pe mese
"doamne, ce divine fese!"
şi-am vrut chiar s-o iau în braţe,
dar cineva le-a dat de şase
şi m-au lovit cu-o chestie grea
şi au tăiat emisia...

tu şi eu
într-un talk show târziu
cu un redactor ageamiu
tu te dădeai sfânta fecioară.
eu pur şi simplu un tip chefliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu