sâmbătă, 19 iunie 2010

Doi copii

2001-06-08

am citit undeva că spălatul pe dinţi
îţi mănâncă 28 de ani din viaţă:
eu am aşadar doi ani şi tu minus patru,
cu toate acestea suntem incredibil de maturi,
de-acum încolo dragostea noastră are să crească
într-un an cât alţii în zece,
şi dragostea noastră va creşte în acelaşi an
cât a altora în juma' de secol,
a venit dar vremea să ne iubim
când alţii se vor spăla pe dinţi
şi să facem din periuţe amulete,
suveniruri, lanuri ninse de spice
la apusul soarelui, pentru bacterii.
ia-mă de mână gâgâlice mică
să te trec strada iubirii,
e timpul să cadă zăpada,
să grăbim ridicarea micului nostru cuibuşor
peste groapa de nisip
în care toată amintirea ne-am jucat
cu puţa, cu ţâţa, ne-am jucat cu căţeii
şi cu merii...
facem o lună împreună,
pune-ţi o dorinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu