sâmbătă, 19 iunie 2010

Copil rău

2002-03-22

copil rău!
nea tache - geam spart,
tanti veta - nisip în coca de cozonaci,
tu - jocuri cu alternative
şi Tu - câte şi mai câte.

Feriţi-vă, osândiţi secunda când v-am ieşit în cale,
ignoraţi-mă, dracul cântă sub varii vodci,
cruce de trei ori când mă vedeţi, când mă auziţi şi când
vă amintiţi de mine,
cruce de trei ori, scuipat în sân şi Huă cutare!
cruce de trei ori, întorceţi-vă din drum şi înconjuraţi
primul semn de circulaţie care vă iese în cale.

lumea a luat-o razna, balamucul e plin de crucişti,
poliţia dă pe dinafară de agitatori…
în timpul ăsta eu tot sparg geamuri la case pustii
şi arunc cu nisip în coca de cozonaci neterminaţi,
şi mă joc cu tine fără doctori, popi sau rude
Tu îţi faci planuri mari cu mine sau mici.
aş fi zis că dumnezeu le ştie, dar nu-mi mai arde de glumit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu