sâmbătă, 19 iunie 2010

Pamela, am dres-o (lui Laurenţiu Orăşanu)

2004-06-02

madam, precum dama de pică,
doar te privesc şi totu-mi pică
pe jos, se face ţandără norocul,
madam, de mult uitat-am jocul.

la sânii tăi madam de mă holbez
în două ore o să par chinez,
iar dacă mă aplec pe sub halat,
lombosciatica m-a devorat

oricâte fac nu-i sfârâială,
madam, matale eşti vulgară
şi nu îmi umpli multe vise,
ci doar pe cele nepermise

la ce bun ilicitul, mai îmi zic
mă faci, madam, să par un vierme mic,
să nu mai am chiar nici o perspectivă
să umblu dupa cea ce nu e divă

şi să trăiesc doar în legalitate
cu vise ieftine, banale, nepătate,
doar poza ta, aia cu sânii mari
am s-o păstrez s-o dau la preşcolari.

iar de mi-o cere adrian sau ghiocel
o să le iau impozit cel mai cel:
un sfat de maturare peste noapte
iar de la cel din urma viză, acte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu