sâmbătă, 19 iunie 2010

O lojă în iad pentru bine-crescuţi

2003-01-14

ţi-am achitat taxiul!

liberă pe strasse, poluţie nocturnă în plin coşmar,
sex cu soţii fetide de dictatori.

ia o dudă, ia o gumă, hubba-bubba iubito.
să mor eu dacă era vreun rost de glumă
când ţi-am plătit taxiul zicându-ţi:
eşti curată, miroşi a noapte stătută
şi a ecler pe ici, pe colo prin situl
sfârcurilor, dar cui să îi mai pese
de când benzina a sărit de zece prezervative
cu gust de ceapă...

ia o dudă, ia o gumă,
prinde-te!
surpriza de pe sufletul tău
te va da de gol
oriunde te-ai duce.
îţi spun toate câte-n lună şi-n stele
doar ca să mai întorci
o singură dată capul şi să mă priveşti:

despărţirile îi fac pe părăsiţi
cu mult mai frumoşi.

ţi-am achitat taxiul!
(de-aici încolo te priveşte dacă eziţi...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu