joi, 17 iunie 2010

Back in juxtalism

Dragelor, dragilor, după o consistentă absență din virtual, iată-mă cu forțe proaspete, întors să continui ceea ce am început, acum mai bine de 10 ani pe http://www.poezie.ro/ sau pe http://www.agonie.ro/. Nu ”back with a revenge”, ci pur și simplu ”back in juxtalism”. Aici este locul unde voi scrie constant, asigurat fiind că nimeni nu îmi va mai șterge vreodată textele (măcar dacă o fac hackerii mă simt flatat) și nici nu îmi va mai impune vreodată propriul estetism mâncat de molii. Cu mine însumi nu voi face compromisuri, nu mă voi menaja și nici nu mă voi eschiva la a mă trage de urechi atunci când va fi cazul.

Nu mă angajez să postez aici toate textele mele de poezie și nici integral textele mele de proză, promit însă că veți afla totul despre mine, omul care scrie și care, din când în când publică. Vor fi semnale și nu doar, recenzii și nu doar, informații și nu doar. Acest spațiu virtual nu doare, pentru că nu se vrea un spațiu polemic. Acest spațiu virtual nu dorește decât să mă prezinte, așa cum sunt acum, la mai bine de un deceniu de prezență și la aproape jumătate de deceniu de la primul volum de poezie, ”Să îndeplinim dorințele prostscrișilor”, editat de Clusium și vegheat cu atenție de Valentin Tașcu.

Juxtalismul există , la această adresă mai ales...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu