sâmbătă, 19 iunie 2010

Pe Magheru, pe Magheru (Manea de inimă albastră)

2004-02-17

pe magheru, pe magheru
te-am zărit cu ofiţeru
care-ţi face vânt cu şapca,
mă ia la tere cu japca,
nimeni nu mai e ca el
pretenar cu arşinel;
are şi kent, şi valută
are acum şi cine să îl pieptene

ofiţeru, ofiţeru
mi-a vrăjit-o cu inelu,
cu bilete de rahat
la mare, prin sindicat;
şi-i vorbeşte de malraux,
ştat de plată-n indigo,
şi-i recită eminescu
pe muzici de dolănescu

am avut şi eu o fată,
astăzi e puţin mutată,
locuieşte pe magheru
singură cu ofiţeru,
împărţind o viaţă roză
cu-a lui osteoporoză

pe magheru, pe magheru
fata mea cu iubiţelu
iese seara pe la şapte
la o bere şi un lapte,
mişcă fesele sus-jos
amintind de lapte gros
şi mai câte şi mai câte
cu un şpagat şi trei volute

ofiţeru, ofiţeru
a dus-o cu tăiţelu
şi mi-a luat-o pe vecie
fără pic de omenie,
fata mea a cui erai
şi cu cine bei azi ceai?
haoleu săriţi-ar ochiiiii
emetroapo cu miopii!

am avut şi eu o fată,
astăzi e puţin mutată,
locuieşte pe magheru
singură cu ofiţeru
împărţind o viaţă crudă
cu un diabet şi-o gută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu