sâmbătă, 19 iunie 2010

Într-o noapte, un sentiment

2001-06-08

într-o noapte, un sentiment mi-a bătut în uşă,
am zis eu, cu bocancul,
- eşti singur?
- singur cuc, zic eu.
- miroase a femeie!
- e primavară, zic tot eu, izolaţia proastă,
pereţi din BCA, tocul uşii e ros de carii şi
de pionezele ce ţin facturile la lumină si la apă,
cablul de telefon făcut praştie, l-am furat
pe vremea când făceam practica la telefoane
iar ferestrele, zic, ferestrele sunt înţepate
de soarele de amiază ca o papuşă de cârpă.
mereu mi-am zis să le acopăr
cu folie, vezi felinarul din colţ - nu mai poate
fi redat decât în câţiva pixeli, şi aceia vai
de mama lor.
- deci nu e de la femeie?
- sub nici o formă, zic eu deja călcat pe coadă
- şi dacă ar fi totuşi o femeie...?
- atunci aş astupa mai întâi găurile, probabil
aş pune şi o fereastră nouă, aş renunţa la
rabla asta de telefon pentru unul digital...
- s-au scumpit geamgiii, mai îmi zice el,
telefoanele, tâmplarii, uite aici tariful:
pe lipscani e cel mai ieftin, oamenii sunt mai
înţelegători pe gabroveni
şi-şi aprinde ţigara pe care nu te-am mai lăsat
niciodată să o termini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu